WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

super duper bzZ's

Category: By 'CuteGurlz'
hye sume.....erm berhubung ngn topic kita kali ini...sy nak menceritakan ttg bz nyer sy skunk nih..mmg x dpt nak di sangkal lg kesibukkan saya nih sgt2 la membuat saya tensen yg sgt melampau....dgn keje yg maha byknyer..di samping nak dkt final exam nih membuatkan sy makin tensen dan makin buat sy serabut...bkn saya saje yg jd cmni...kawan2 seperjuangan ngn saya pun begitu jua...di sebabkan kesibukkan ini la sy jarang sekali dpt meluangkan masa utk m'updated blog sy nih..harap maaf la yer....(ada ke org tgk blog aku nih?hahahhah)erm pada 29hb oktober 2008 nih bermula 1st paper for final exam....time sudah semakin dkt...aku blm mula study lg nih...kamon mumtaz apa nak jadi ngn kau nih...bila nak start study nih?....bkn aku xmo study tp di sebabkan uniten yg di cintai ni memberi aku tugasan2 yg sgt2 byk nyer sehingga aku x dpt nak luangkan masa utk membuka buku n notes2 aku aku mentelaah sebagai persiapan menjelang hari raya...ehhh silap menjelang final exam..tp xpe akan ku cuba sedaya upaya aku utk menyiapkan kerja2 sehingga jumaat ini dan after sume setle aku nk mulakan study plk....kena dulukan mana yg penting dulu....after tuh baru sudahkan yg kemudiannya...nasib baik ada 2 project aku leh hntr after final itu pun atas pujuk rayu kami sebagai pelajar meminta belas kasihan dr pensyarahnyer....thank miss n sir uniten yg ku kasihi....huhuhuh...erm ok la aku nak smbg keje2 aku yg menunggu nih.....hahhaha...erm apa2 pun ku nak wish goodluck kat kawan2 aku n aku sendiri dlm menjawab final exam yg bakal tiba nnti......ok la....see yah....WTF
 

0 comments so far.

Something to say?