WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

SeLaMat haRi RaYa AiDiLaDha.~~

Category: By 'CuteGurlz'
salam n hye sume....erm dh lama gak aku x update blog nih..al maklumlah busy sikit lately..hehehe(busy la sgt)...erm bersempena hari raya aidiladha nih...aku nak ucapkan selamat hari raya haji pada sume ya ng mengenali diri ini..semoga tahun nih membawa kegembiraan pada sume...huhuhu..erm aku menulis blog nih di rumah aku pada raya yang ke2..erm sepatutnye aku dh blk uniten..coz dh start clas tap di sebabkan mood raya n cuti masih menebal dlm otak aku nih...so aku mengambil keputusan utk menyambung cuti aku nih...(cuti wat sendiri)..erm xde apa yang aku nak citerkan sebenarnya..tp erm..ohh ok2...apa kata aku citerkan sambutan raya kali nih.raya kali nih biasa jer...erm raya haji kat kl mmg x berapa nak meriah...erm biasa2 jer..aku n family aku celebarate raya haji plus celebrate besday abah ku yang tersayang skali..coz jatuh pada tarikh yg sama...abah mmg cadang nak buat besar-besaran(hehehe)...erm mmg kali nih kami wat agak besar-besaran berbanding raya haji yang lepas2..erm kat masjid sini diorg wat korban 15 ekor lembu n 10 ekor kambing..lembu family kami yg no 12..hakhakhak kelakar plk bunyi nyer..siap bg no gituh..kelaka kan....erm ok la sampi di sini je la yg dapat aku citerkan pada korunk buat sementara waktu nih..lain kali aku update k...salam raya aidiladha-dr mumtaz....see yah..WTF
 

0 comments so far.

Something to say?