WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

cuti..cuti..cuti...yeayy!!~~~~

By 'CuteGurlz'
akum..hye sume...first sekali aku nk ckp yg aku nih di dalam mood cuti coz skunk nih aku tgh cuti raya cina plus mid break hehehhe...tu yg wat aku gembira dan happy coz cuti la perkara yg paling best if korunk sume masih belaja lagi..btl x?...hakhakhak...sume yg bergelar pelajar mesti bersetuju dgn statement aku nih....hakhakak...tapi student cam aku nih...nama je cuti tp keje berlambak2...haih insan yg bernama lecturer tidakkah kamu sume tidak kesian pada kami nih...hehehhe...kelaka plak bula pikirkan.....erm mmg dr dulu time kita sekolah bila time cuti je mesti cikgu2 bg kita homework x nak sikit diorg bg kat kita kan?...heheheh terima kasih la cikgu..hahahah....erm tp lecturer pun apa kurangnyer lg byk dia bg keje kat kita nih....hakakka....tp xpe wahhhh(bo style la)....keje2 nih yg akan membuatlkan kita lebih pandai dan lebih berkeyakinan bila melangkah ke alam pekerjaan nnti( amacam ayar bodek aku ok x)..hahahhah kelaka la.....erm anyway aku xnak rosakkan mood cuti aku nih...so aku anggap keje2 tuh mcm activity2 yg best la...(nk pujuk diri ini supaya wat keje)..hehhehe..erm semoga korunk pny cuti best n happening.....mmmuaaah buat korunk sume....see yah WTF
 

1 comment so far.

  1. nurel January 29, 2009 at 4:56 AM
    saya suke keje sekolah..

Something to say?