WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

jalan2 cari makan--->utara edisi4

Category: By 'CuteGurlz'















...last check point kitorg ialah kat alor setar kedah....check point ke-6 laksa n cendol...hahaha...kat kedah kitorg sume g umah kakak ipar aku yg sulung...memandangkan dia br lepas bersalin anak buah aku yg kedua...so kitorg mmg akan end kan misi di kedah....lepak kat umah mama zan kat alor setar...sambil pekena laksa n cendol mmg best pny...hahahaha...erm g sana aku leh tgk anak2 buah aku....yg 1st muhammad amir ahnaf dan new born nama muhammad aqif ahnaf...mmg best dpt jumpa diorg...rindu sehh...aku kan untie yg best...lama gak la x jumpa ngn diorg..ye la kakak aku dok kampung dia before deliver sampai abis pantang kena dok kampung br blk KL....erm x sabarnyer nak jumpa n main ngn amir n aqif.....mmuahh rindu korang...erm mlm tuh jugak aku abg man n kak fazlena kena bergerak pulang ke klang coz esoknye kami ada activiti lain plk kat KL so kena chow dulu la....sampai di sini saja la misi jalan2 cari makan kami diia belah utara....akan kami sambung misi kamin ke destinasi2 lain or balik ke utara lg....coz mmg syokkk sampai x terkata...erm kan malaysia kita byk pilihan makanan yg best2...hehehe...if korunk sume ada idea kat mana nak g n kat mana ada mkn yg best2 jgn lupa roger k....nak try gak..hehhehe.....ok la see next update...ok doakan aku cepat sembuh dgn sihatnye dari demam nih....Amin....!!!...ok see yahh
 

0 comments so far.

Something to say?