WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

Setahun aku sepi tanpa sebarang update di blog nih....

Category: By 'CuteGurlz'
salam n hye....giler lama aku x update blog aku nih....ya ampun semenjak dah keje nih...mmg masa amat jeles dgn aku nih....hehehe...apa nak buat dah di panggil tanggungjawab....plus apa lagi nak buat after dah abis belaja kan?..keje la takkan nak melepak plak kan?....kang bising plak mama n abah kalo aku x keje....nak di ceritakan rezeki aku murah...alhamdulillah syukur kepada Nya....dengan rezeki yg di turunkan utk aku...after abis belaja aku trs keje so mmg xde masa terbuang langsung la...hahaha....mmg x pernah aku rase cuti panjang dr start belaja n sampai la skunk nih...kadang2 teringin gak nak bercuti panjang...tp mcm x dpt jer....muda2 nih la nak keje kuat2..kang tua2 nnti senang sikit....heheheh....time keje aku x serupa org...blh di katakan aku nih keje 24jam la...hehehehe....erm org tido aku g keje...org g keje aku pon keje gak cmner tuh?...hehehhe....kalo ikutkan aku mmg nak cerita panjang nih.....tp now kul 12.30am aku nak g ofis dah nih....tgk kul bp aku g ofis?....hehehe...ok la nnti aku sambg lg...see yahhh :)
 

0 comments so far.

Something to say?