WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

SeLaMat haRi RaYa AiDiLfitRi..Maaf ZahiR BatiN~~

By 'CuteGurlz'





akum sume, selamat hari raya aidilfitri saya ucapkan kepada sume...mohon maaf jika saya ada melakukan kesilapan yg x disengajakan atau di segajakan..hehheh..erm di bulan yang mulia ni sy berharap gar kita sume berbahagia di samping org yg kita sayangi...erm bercerita tentang raya ni..aku ingin ceritakan tentang sambutan hari raya aku n family pada tahun ini..erm seperti biasa aku n family akan beraya di kuala lumpur yang indah ini...huuhu..aku nih xde kampung...huu cian kan?...erm nenek aku tinggal kat subang je...sini jugak la...susana raya di kl nih x sama kot beraya di kg...kat kg mesti lagi meriah...erm tp xpe...aku dh biasa dgn sume ini.....erm yg syok nyer time2 ni kat kl ialah....jalan x jam lansung...hahahhaha....best giler nak berjalan di kl waktu2 ni....coz jalan lengang je...hahhahah tu yg syok tuh...kitorg blh g mana je yg kotrg nk g...hahahhahah(gelak besar)..ok la...merepek plk aku nih....pada pg raya...seperti biasa kami sekeluarga akan ke masjid untuk menunaikan solat aidilfitri..after tuh kami sekeluarga akan saling maaf-maafan n upacara bg duit raya....(syok beb) coz dlm family aku...aku je yg masih dpt duit raya selain anak buah aku..(tp tahun nih abg aku yg sulung bersama keluarganya g beraya di kedah)...erm aku apa lg punggut la duit raya kat sume ahli keluargaku..huuhuh..mmg best ahhahha...erm after tuh apa lg acara bergambar la plk...dh penat bergambar...kita mkn dulu!!! hahahah..mkn besar di pagi raya....hahahha...erm cadangnyer after mkn nk g umah nenek aku kat subang..tuptuptup...nenek aku yg dtg umah aku dulu ngn makcik aku...so kira x yah g sana la...hehehheeh....agak ramai gak la tetamu2 yg dtg beraya kat umah aku nih....huuhuhu...tp syok...huuhuhuh..selanjutnya akan ku sambung kemudian coz byk lagi citer2 yg menarik....ok see yah...WTF....salam tulus dr sy..mumtaz~
 

0 comments so far.

Something to say?