WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

kepeNataN beRbaLoi....

Category: By 'CuteGurlz'
hye...erm skunk nih aku br je blk dr kuar ngn ayah aku g KL...destinasi yang kami tuju adalah bintang walk...aku n abah g plaza low yat coz ingat nak beli brg2 computer sket...then di sambil berjalan2...aku n abah berhenti kat satu kedai hp then after tgk2 n dilayan baik oleh salesman kat situ kami telah membeli 2 buah hp yg new arrival...satu tuk abah n satu lagi of coz la utk aku hehheheh...thanks abah :) erm after dh berurus niaga psl jual beli hp tuh...kami g menjamu selera kerana terasa lapar...(masa beli2 td x la plk rasa lapar..huhuhu) erm after selesai menjamu selera,kami menyambung membeli or shopping apa2 yg di rasakan perlu....aku beli banyak gak la barang2 computer biasa la kat low yat la katakan( kompleks IT terbesar)...so kalo x beli IT staff nak beli apa la apa la plk kan....erm tp hr nih mmg agak menarik coz kat ground floor ada sales brg2 sony...kami merupakan antara2 org2 yang tidak melepaskan peluang..huhuhuu erm apa lg beli la apa2 yg ptt kan...after dh penat shopping kami bercadang utk pulang kerana kaki pun dh mula menunjukkan tanda2 kepenatan..hehehhe...kami pulang..seperti biasa KL jamm jgn ckp la.....tp xpe...sabar2 hahahha.....on the way kami nak pulang...abah bercadang nak singgah kat kedai perabot coz nak tgk set2 yg perlu di tukar....huhuhuh...kami pun singgah di Interior Design Building then tgk2 apa2 yg ptt kan....erm after dh g dlm 2 kedai akhirnyer abah dh jumpa set yg diminati....so apa lg close deal la...kami merupakan customer yg akhir tp designer kat situ baik melayan kami...(tp mereka berbaloi coz close deal beb)....huhuhuh....then the last kami pun pulang ke rumah n dinner...erm itu la citer utk hr ini..amat penat tp mmg berbaloi..huhuhu..ok la ....see yah..WTF
 

0 comments so far.

Something to say?