WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

OpeN hOuSe kat umah Sir Tj iskanDaR..

Category: By 'CuteGurlz'















hye... pada 27hb october 2008 aku,kak ani n nora telah bercadang utk menghadiri majlis rumah terbuka lecturer kitorg....erm sir Tj iskandar yg jemput kitorg....(thnx sir coz udi invite kitorg)erm nak di jadikan citer aku bertolak dari klang g uniten coz nak amik kak ani n Nora kat hostel then after sume ada...aku pun bertolak ke arah kajang(eek..eleh dkt je pun)...huhuhu erm dgn berpandukan maps yg sir bg kat kitorg...aku pun mencari....dlm2 mencari umah sir nih yg bg kitorg maps yg mengelirukan akhirnya kami sampai ke destinasi....(di sebabkan kepakaran aku k...nak harapkan co-pilot aku mmg x smpi la kitorg kat umah yg nak di tuju nih....ahaks...sori nora aku kutuk ko..hahhah...erm time aku smpi ramai tetamu gak....erm geng hajar sume dh nak blk...erm tp xpe...anfaal n danial ada menemani kitorg....thnx la guys....hhuhhu...erm nak dijadikan citer....erm aku agak lama stay kat umah sir tuh coz sir suh kitorg dok lama2 kat situ...erm korunk tgk je la gmbr2 kat bwh nih...huhuu...ok la see yah....WTF
 

0 comments so far.

Something to say?