WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

ita's wedding N juMpa Member2 lama...

Category: By 'CuteGurlz'















hye...erm last week aku g wedding kawan aku kat setiawangsa..aku g ngn honey.erm after tgg nashrah n farra dtg kami pun g menuju ke destinasi yg nk di tuju (umah ita la...mana lg.dh wedding dia takkan g umah lain plk...heheh)....erm kat wedding ita tuh..ramai gak la kawan2 sementa yang dah lama x berhubung jumpa kat situ...x sangka blh jumpa diorg....best sehh...teringat zaman2 sekolah dulu..(wah mcm dh tua je aku nih)...erm sempat la kami tangkap2 gambar n berbual2...biasa la lama x jumpa mcm2 kalo blh yg kami nak citerkan....hehheh..ada yg musuh lama pun dh jadi kawan blk...ada yang dulu rapat skunk mcm x kenal....mcm2 la...heheh...itu la perubahan namanye....tp anyway sumenye aku tgk success dgn haluan masing2...ada yg belaja ada yg dh keje n makin byk yg dh n nak kawin..hehhehe....then jgn lupa yg dh ada anak pun ada tau( mula terasa tua...hehhe).....erm jodoh masing2 kan.....bgs2....erm aku nih bila la lg agknyer kan?....hehheh(dh2 jgn nak mengarut)....erm anyway insyaAllah blm mac thn depan sekolah kami akan buat reunion besar-besaran dr 1st batch smpi batch muda2 cm kami nih...hehheh..erm x sabar rasanyer n excited nak jumpa kawan2 lama.....hehehhe...anyway see yah....lain kali update lg k......WTF
 

0 comments so far.

Something to say?