WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

sekian lama ku M'biarkaNmu~~~~

Category: By 'CuteGurlz'
hye...hahahhaha jiwang x ayat kat atas nih?...hakhakah....itu bukan untuk di tujukan pada sesiapa atau seseorang....itu aku tujukan pada blog aku nih...hahahha...sekian lama blog ini ku biarkan kerana desakan masa yg tidak mencukupi...bz ngn exam, fyp2,project2 subject daN MENCARI TMPT LI...fuhhh mmg meletihkan dan sangat menensenkan otak aku nih!!!...tp berkat kesabaran dan galakan kawan2,family aku..aku teruskan dan siapkan satu persatu..akhirnya tamat sudah exam...selesai juga project2 subject tapi aku terpaksa BS utk fyp2 aku....(xpe la....jgn tamak0..hehehhe...erm lagi satu yg x selesai lg...tmpt LI aku nih...entah la mana la aku nk g wat LI nih...bkn xde offer byk cuma aku kena tolak atas ada sebab2 tertentu...erm byk tmpt2 interview aku dh g...sume still pending status aku ni(al maklumlah company besar)....huhuhu..erm hr nih aku dh di beri task oleh salah satu company aku g interview semalam...diorg suh aku wat simple animation then submit kat diorg by today....erm ok la nk smbg wat animation nih....erm...see yah WTF.....
 

0 comments so far.

Something to say?