WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

demam @_@

By 'CuteGurlz'
hye..lama gak aku x m'update blog nih...adeh nak di pendekkan citer...dah lbh seminggu aku di serang demam panas yang sangat teruk.x pernah aku sakit mcm nih sekali...ye la takot la kang virus lain plak yg kena ...(simpang malaikat)...2 kali gak la aku kena g jumpa doctor coz demam x baik2..doctor dah nak tahan aku kat wad dah...tp aku x nak....wahhh takot xmo2..nak di jadikan citer gak abg aku yg sulung demam gak tp dia lg teruk sampai kena tahan kat hospital pantai klang...sampai hr nih x kuar lg...aku dok umah je...x nak masuk hospital...family aku ada tuk jaga aku...skrg nih pun aku masih dlm prosess permulihan dr demam nih....demam dah ok cuma kepala n bdn aku masih terasa sakit lagi...di sebabkan sakit nih aku terpaksa menangguhkan dulu practical aku...sampai aku sembuh seperti sedia kala then aku g wat practical...erm kawan2 sume doakan aku sembuh cepat yer....adehhh terseksa btl sakit nih.....ok jumpa lagi sume ....
 

0 comments so far.

Something to say?