WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

gathering @ genting with PrinceNetwork

Category: By 'CuteGurlz'





hye...lama sungguh aku x m'update blog nih...bz la...ye la skunk nih aku nih adalah seorang pelatih..hehhe aku skunk nih tgh wat practical kat private company kat kelana jaya/petaling jaya...so life aku skunk mcm org g keje la...bgn pagi2....blk malam2..haih mmg penat giler.....erm nasib2....erm hopefully aku blh bertahan selama 3 bulan nih....amin!!!...actually aku x mo cerita pasal Latihan Industri....( i dont like it..benci2)...aku sebenarnye nak citer psl gathering princeNetwork kat genting 8 ogos 2009 hr tuh....mmg best wa ckp sama lu..having fun with my frenz what the best moment.....erm sambil2 main sambil2 bergurau senda...hakhakhak...erm my group was the best group ever~~sume sporting.....dasat la u guys..lain kali kita have fun lg k....erm hopefully this gathering akan terus...continue...dont stop k.....ok la lain kali update lg....di kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat berpuasa & selamat menyambut Ramdhan Al-mubarak...pose k sume... muuuaahhh...see yah :)
 

2 comments so far.

  1. Jengkoil August 22, 2009 at 12:02 PM
    * jengkoil kecewa wartaroti xnak satu group ngn sy..
  2. 'CuteGurlz' August 23, 2009 at 5:09 AM
    *warta pun sedey gak...jeng xmo group ngn warta...ye la warta paham...jeng mesti nak berdua-duaan....datink2 dia tempat sejuk kan dgn si dia...hihihi

Something to say?