WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

koir n okestra di Istana Budaya...

Category: By 'CuteGurlz'






hye...6/7/08 yg lepas aku n rakan2 uniten pergi menonton persembahan okestra simfoni kebangsaan dan koir kebangsaan di Istana Budaya...kami pergi lebig kurang 13 org kesemuanya...erm ini sume atas cadangan zul selaku ketua bg kumpulan koir uniten..erm best tuh boleh la...x la best sgt hheheehhe...erm kami agak tertekan dgn lagu2 yg diperdendangkan tidak tahu hujung pangkal pun...so makin mengantuk adalah hehehehaa(sume salah zul...hehehhe)...erm after persembahan abis...kami segera keluar dr panggung coz dh penin2 lalat kami di buatnyer...dah perut agak kelaparan..after sesi bergambar selesai...
kami sume decide nak g mkn di kampung baru...(cdgn asal nak g nasi lemak antarabangsa)..tp tukar g kat gerai mkn mana ntah kat kg br...nasi lemak gak kat situ...cuma aku x suke btl system di situ...huhuhuermn x sdp pun...hehheheeh...after kitorg sume dh kecohkan gerai kat situ..kitaorg pun berangkat pulang...aku trs blk ke uniten...yg lain membawa haluan masing...erm itu je la aku nak citer serba sedikit time kitorg g IB baru2 nih....erm next week aku n parents aku plak nak g tgk okestra...(mesti makin penin otak aku nih)huhuhu.....ok la see yah..WTF
 

0 comments so far.

Something to say?