WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

Project 1.....arghhhhhh!!!!!!!!

Category: By 'CuteGurlz'
hye..agak lama juaga aku x m'update post kat blog aku nih....erm ehh lama x lama sgt la..
hehhehe...bersempena ngn tajuk aku nih....aku nak citer sket la,aku merupakan pelajar tahun akhir di UNITEN nih...kami di wajibkan mengambil subject project1 n2 bg membolehkan kami graduate dgn bahagianye di uniten ini....tp disebabkan tajuk2 yg di publishkan oleh supervisor2 uniten sangat SENANG!!(dgn erti kata lain)..aku di kehendaki mengemukakan idea aku sendiri dan propose kat sapa2 lecturer yg ku ingini...oleh disebabkan aku mempunyai idea2 yg agak bernas untuk di perketengahkan, aku tidak merasa runsing ttg itu...cuma yg merunsingkan aku...bgaimana aku nak merealisasikan idea2 aku yg mantap itu kepada outcome yg mantap juga...(aku nih x lah pndi sgt)...aku sgt2 runsing ttg project nih...coz supervisor n panel2 project meletakkan harapan yg sgt2 tinggi kat kami sebagai pelajar majoring Graphic& Multimedia nih..kelonggaran diberi kepada majoring2 yg lain...erm aku sgt2 takot dan gentar kerana aku sedar diri aku nih x la sehebat mana yang dia harapkan oleh lecturer2 dia department aku nih...erm apakah yg aku lakukan?...have idea but dont have expertise...ARrrrgGGGhhh!!! please help me....ok la aku ingin mencari ketenangan sebentar...WTF
 

0 comments so far.

Something to say?