WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

SiMpLe BiRthDaY ParTy @ ILMu..

By 'CuteGurlz'





hye...21hb Julai merupakan hari yang amat penting dalam byk2 hari huhuh...coz hr tuh merupkan hari kelahiran aku..erm seperti biasa aku akan meraikan bersama kawan2 n family..erm 24hb julai yg lepas aku n housemate aku plan nak celebrate birthday party aku..after kitorg decide time,day,vanue,menu,guest and the theme...kitorg pun memulakan aktiviti2 penyediaan for party tuh...erm thank u so mich kat wawa,niza,shaz n zura coz sudi membantu aku...thank u so much gurlz..erm after semua penyediaan dh siap..tepat kul8.45pm aku n housemate aku menantikan kehadiran tetamu aku...party aku bertemakan "siMpLe GuRLz PaRty"..aku pilih theme nih coz aku nak party ni simple but happening and its work!!!thanks again..erm blh di katakan 90% gak la guests aku dtg..but only gurlz...erm tp guys jgn risau mmg aku ada peruntukkan utk korunk...huhuuhu....happening malam tuh...dan yg aku xleh lupakan nora kerja kan aku baek pny!!!....erm abis aku lenjun ngn santan n kek(akan ku bls nora)....huuuherm thank u gak la kat nora kerana aku kena mandi lg n tukar baju mlm tuh...huhuhuh...byk gak gifts yg aku dpt thanks...erm after party settle aku n member2 aku g karok plak..mmg syok la..kitorg baek pny karok beb....mcm x puas coz pusat karok tuh dh nak tutup dlm 3 jam jer kitorg dpt karok...huuhu.....xpe lain hari aku g lagi huhuhuh..after tuh aku n member2 aku g lepak kat mapley putrajaya agak lama gak al akat situ coz xtau nak g mana...nak balik uniten xleh masuk plk..adeh..kat situ aku jumpa geng2 uniten gak astena diorg br blk dr tgk midnight(mcm ni la korunk g tgk wyg xmau ajak)...so kitorg decide nak g round area2 yg berdekatan after dh penat ronda br la kitorg pulang ke uniten itu pun pintu pagar blm bkk lg...erm kitaorg just lepak akt situ je la menunggu gate bkk..(terima kasih la kat guard uniten krn menyusahkan pelajar2)...huuhuhu..erm actually coming saturday night nih aku n my family plak nk celebrate besday aku..heheh(thanks abh n all my family)..x sabar rasenyer coz i like surprises...huhuhuhu..... nnti aku update kemudian k...see yah..WTF
 

0 comments so far.

Something to say?