WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

birthDay pReSeNt...

Category: By 'CuteGurlz'



erm hye lama btl aku x update blog nih..bkn apa sgt2 sibuk sampai masa utk diri sendiri pun xde...cehh wahhh... huhuhu... erm before aku citer kan aktiviti yg terkini aku nak update time bufday aku hr tuh...erm actuallly bufday aku kali ini agak meriah...selain dpt celebrate ngn member2 in simpLe party aku di kejutkan lg dgn surprise party kat umah by family aku...erm family aku plan nak wat bufday party kat umah dgn menjemput sedara mara....perghhh mmmg x sangka lorr beb...thank you so much guys..i luv u all....erm party itu dia adakan pada saturday night at my house kat klang...erm after guess sume dh smpi...acara meniup lilim yg mmg 2 aku nnti2 nantikan...huhhuhu...best beb...then mlm tuh juga my uncle celebrate skali bufday coz kami lahir pada hari bulan yg sama cuma thn je r berlainan..yeay...!!!mlm tuh mmg best2 sgt2...erm byk gak present2 yg aku dpt...tp x sempat plak aku nk tgkp gmbr coz aku dgn rakus n x sabarnyer dh bukak sume hadiah2 pada mlm tu jugak...huhuhuhu...tp mmg best..thank u sume.......ok la lain kali aku update lg k...see yah...WTF
 

0 comments so far.

Something to say?