WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

berbuka bersama2 member2...

Category: By 'CuteGurlz'





hye..erm aku xtau nak citer apa kan...so aku mulakan ngn citer time aku buka puasa...erm aku ngn wawa,niza,zura,myra and shaz g berbuka kat jhonnys balakong....cam biasa org time2 nak berbuka nih mmg la ramai tp aku x kisah...nak jugak x kira...nak jugak....hehhehe di sebabkan kepantasan kami sume akhirnye kami dpt table for 6 person gak.....tp tmpt agaka sempit lorrr xpe....x kisah janji blh mkn hahhaha....i like jhonnys bebeh....i like a lot....(aku yg ajar zura n niza mkn jhonnys nih)...erm dh s zura tuh ketagih hahhaah..abis la aku..jgn salahkan aku yer kawan2 ku...huhuh...erm kami nih sume actually kaki mkn n kaki karok...blh thn la kami nih g karok...asal ada free sket jer mesti karok pny....kadang2 time x free pun layann gak....hahhah...tp nih bulan puasa so kami kurangkan sikit aktiviti itu...hhuhhu....tp jgn xtau aku kat umah bila blk je aku mesti karok pny...sampai mama penin tgk aku nih...yg asyik melalak je keje nyer...huhuhu....sori la mama...tp sore ziela best kan?...wahhhh perasan plk aku nih.....ehh apa yg aku mengarut nih....ok smbg citer td....dgn adanya camera yg berteknologi yg di bw oleh wawa, kami apa lg tgkp la gmbr yg tnpa2 hentinye...huuhuh...korunk tgk je la gmbr2 tuh nnti...hahhahah...mmmg giler camera kami nih....haiya...erm ok la semoga bertemu lg...see yah WTF
 

0 comments so far.

Something to say?