WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

beRbuke beRsaMa PRinCe NetwoRk uSer N aDmiN..

Category: By 'CuteGurlz'





salam...pada jumaat yg lepas..aku dan sebahagian user2 prince network uniten telah membuat majlis berbuke puase bersama2 di cafe coe uniten...(kat situ je pun huhuhu)...erm dgn bermodalkan rm10 seorang kami di sajikan dgn makanan nasi goreng ala2 shahrul,ayam rempah prince,buah2 han..dan byk lagi hidangan yang menyelerakan...kami sangat teruja dgn hidangan pada mlm itu kerana di sediakan oleh admin2 prince network sendiri..(good jobs guys)..pada malam itu merupakan malam suai kenal gak ngn user2 lain...coz kat dlm server sume gune nickname..mana la nak tau sapekah org yg sebenar..huhuhu....pendek kata sume org terkejut ngn aku..huhuhuh(x sangka aku la pemegang nickname ..eh ada la mana blh bgtau.....huhuhuh..after suai kenal kami sume apa lg melakukan aktiviti2 wajib...bergambar...bdk2 user prince network nih sume sporting2 orgnyer..tp ada gak yg shy2 huhuhu..biasa la tuh...erm kami sume bergambar mmg sampi lebam la...kalo la space kat dlm blog nih bsr mau gak aku upload sume gmbr2 tuh...huhuhuh....tp xpe( bo style)..kalo korunk nk tgk...bgtau la kat aku....heheheh...nampak gak la user2 prince nih terdiri dr otai2 uniten n also bdk2 junior uniten yg br nak berjinak2 dlm arena server nih...huhuhu gudluck la....erm nak di ringkaskan citer...kira majlis mlm tuh best n enjoy dgn kehadiran kenalan2 baru n lama...semoga persahabatan kita kekal selamanyer....wahhh dasat x ayat aku tuh?...huhuhu....erm ok la aku akan update kemudian aktivti2 yg lain k....see yah n salam ramadhan sume user2 prince network..i love u all..mmmmuaaah......WTF
 

0 comments so far.

Something to say?