WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

karok..karok..karok...movies...movies...~~~~~

Category: By 'CuteGurlz'

hye...gmbr kat atas nih xde kena mengena ngn citer aku hr nih....so xyah nak pikir kenapa aku ltk gmbr ats nih..hahahahhah...(suke aku la)..erm hr nih aku xde nka citer panjang la...erm xde ape pun yg akun citerkan buat masa nih....erm aku skunk nih selain tgh menaip kat blog aku nih....eku juga tgh wat autoquiz yg lecturer aku suh wat time cuti..adehhh geram pun ada nih...bukan satu yg di suruh nyer...3 beb..adehhh..susah la ini macam....cuti pun kena wat itu kerja(dh mcm cina plk bunyi nyer tuh..kerana lecturer aku nih pun cina gak...)...ingat kan dia nk bg angpow kat aku..last2 kuiz yg di baginye..thank you la sir...hakhkahkahk.....erm buah olen talak ka sir?..??....ahhahah..erm aku hr nih keje aku karok..karok..dan karok..(testing sore la katakan)..heheheh....erm mlm nih br nak mengadap keje2 aku yg maha byk nih...erm seharian keje aku asyik karok n tgk movies...(mengisi dgn perkara yg berfaedah..hakhakhak)...ye ke???... ye bg aku la....hakhkhka...erm ok la aku nk smbung wat keje aku nih.....see yah...mmmuaaaahhh WTF
 

0 comments so far.

Something to say?