WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

uNiteN gradnitez09

Category: By 'CuteGurlz'















hye..apa kabar sume...erm lama gak la aku x update blog aku nih...bz yop...mana nak pikir FYP lg subject2 lain...exam lagi perghhhh mmg kepala aku nih hampir meletup kalo x di jaga btl2 nih....hahaha..apa maknenyer student kalo bkn utk menserabutkan kepala nih kan.. lg2 kalo anda tuh final year student.nasib la....tp xpe dah mmg lumrah kehidupan seorang yg bergelar pelajar..walaupun sesibuk mana enjoy ttp akan ada hakhakhakhak(gelak besar kot!!) erm biasa la tuh kan....erm sebenarnye aku nk citer bkn kena mengena ngn FYP or subject2 yg memeningkan kepala aku nih..aku nk citer pasal gradnite yg aku g last friday(6 february 2009) yg lepas..erm secara overall nyer ok gak dinner mlm tuh...yg wat bestnye adalah moment dinner bersama2 kawan2 itu yg penting...erm mlm tuh yg wat bertambah bestnyer ialah persembahan artis2 yg paling aku suke lain x bkn estranged la kot..wow mmg power live performance diorg..aku kot antara2 yg g kat stage tuh....x tahan aku nk tgk andy drummer tuh...(wow~~ops)...hakhakhak..erm tp sore rich mlm tuh mmg power beb..(blh cair di buatnyer...ops laki org tuh hehehe)..erm mlm tuh sweet moment aku bersama2 ngn kawan2 aku....best la u guys...luv la beb...mmmuuuuaaahhh.... thnks jaja,bubu,kier0,myra,nora,pakwan,nizan,kimi n byk lagi la.....korunk mmg best.....nak di jadikan citer mlm tuh dh glamor2 kitorg g karok plk...sume pelik dah mcm artis dtg pusat karok beb...sume dok tgk kitorg hakhakhakha...nak di tmbhkan kepelikan yg lg best kami g minum di kesai mamak kat putrajaya dgn pakaian ala2 pengantin br lari dr kenduri kawin hakhakhakhak..org pandang jgn ckp la...mamak yg amik order tuh pun sampai x terkedip mata tgk kitorg nih...mesti diorg tertanya2 dr mana bdk2 nih dtg pagi2 buta plk tuh....dlm kul 3 pg kot..hakhakhakhak....sungguh sweet memory time tuh...hehehhe....kelakanyer rase..mana pernah kot g kedai mamak pakai glamor2 cmtuh....heheheh..erm ok la semoga berjumpa lg...see yah...WTF
 

0 comments so far.

Something to say?