WORLD OF MINE BABY.....
this blog for me n myself to write or what ever i want to do it in this blog...so be watch out!!

korea..korea..------>aku dh giLer!!

Category: By 'CuteGurlz'

hye..sume erm aku nih dh lama x update blog nih...erm aku bkn xnk update cuma kesibukan melanda..huhuhu..erm hr nih aku cuma nk cakap yg ntah kenapa sejak kebelakangan aku semakin giler or sangap ngn apa2 yg berkaitan ngn korea?...aku pon x pasti terutama pada drama2 n pelakon2 nyer..huuh.sebenarnye aku dh lama suke tgk drama2.movies..gameshow..or apa2 korea n japan..but skunk nih...saat nih...aku mmg giler sangap ngn one of the group korea kat sana..agak2 aku nih nk dpt jodoh korea kot...hakhakhakh..kelaka x...hakhakah(pasan sendiri)..plus aku skunk nih tgh cuba2 belaja bahasa korea n japan..huhuh..erm aku ingat la...kalo ada rezeki aku nk g sana n cari la jodoh2 kat sana pastu bwk blk malaysia(giler hebat..hakhakhak)...erm hakhkahk...tp aku bknnye blh sgt...skunk nih minat ngn korea..kang tuptup tukar angin plk...hakhahk..tp apa2 pon aku dh lama minat kat salah sorang mamat2 atas nih...blh x tdo malam aku di buatnye ngn mamat korea nih...huhuhu...haih bila la mamat nih nk dtg jumpa aku...(dlm mimpi pon blm tentu mamat nih dtg...hakhakhka)...aku je yg pasan....suke hati aku la kan...aku nk pasan ke x kan....huhuhu..ok la...kang makin lama makin aku pasan kang..nih pon aku x berhenti senyum lg...hakhakhak...kelaka...WTF
 

0 comments so far.

Something to say?